Opdrachtgever
Nijland Cycling

Rol
Creative Direction
Brand Designer
Webdesigner

Credits:
Stadsfoto's: Wouter van der Sar
Studiofoto's: Studio VIBE
Webdevelopment: Rubsel
Video: Studio VIBE

Disciplines
Branding, identity design,
strategie, grafisch ontwerp,
webdesign

Ontwikkeling en creative direction van het geheel nieuw merk genaamd Cargo Cycling, van strategie tot activatie.

Cargo Cycling is onderdeel van Nijland Cycling B.V. en richt zich op het ontwikkelen van custom-made fietsoplossingen voor duurzame stadslogistiek.


Om voor de nieuwe productlijn een écht belangrijke plek in de markt te veroveren is een goede positionering noodzakelijk. Door marktanalysem doelgroepenonderzoek, concurrentieanalyse en het leiden van een creatieve workshop met een samengesteld team van Nijland Cycling, hebben we het merk Cargo Cycling onderscheidend kunnen positioneren op een manier die ook aansluit bij de identiteit van het bedrijf erachter.

Together, We Deliver.

Naast deze strategie en het project management, ben ik verantwoordelijk de creative direction van het merk, de visuele identeit, website en activitatie op de social media kanalen.