Opdrachtgever
Bepacom b.v.

Rol
Art Director

Credits:
Fotografie: Hans Jansen, Siemens, Rittal
Film: Bureau beeldtaal

Disciplines
Branding, identity design,
strategie, grafisch ontwerp,
webdesign

Ontwerp een nieuwe huisstijl dat in verband met het betrekken van een nieuw te bouwen energieneutraal bedrijfspand
aansluit bij de toekomst die Bepacom voor ogen heeft.

Om feeling te krijgen met het bedrijf
en de identiteit van het bedrijf te
achterhalen heb ik eerst een interne
analyse gemaakt. Met deze resultaten
is vervolgens aan de hand van archetypen
een strategie bepaald voor de
merkpositionering dat past bij de
identiteit van Bepacom.

De visuele huisstijl van Bepacom zijn waarden die doormiddel van video, illustraties en middelen de identiteit van het bedrijf weergeven. Door de huisstijl consistent te gebruiken zal het de positie in de industriële automatisering en klimaatbeheersingsmarkt versterken.

Bepacom is een stabiele organisatie, gestructureerd, open, integer en met uitstekende producten en diensten. De drijvende kracht is het team. Vakmensen die geen genoegen nemen met een ‘goed-is-goed-genoeg-mentaliteit’, maar altijd de opening naar ‘beter’ zoeken. Het logo staat voor stabiliteit, continuiteit, betrokkenheid en innovatie en draagt daarmee belangrijke kernwaarden van de organisatie uit.

 

Privacy Voorkeuren

Account opheffen?

Jouw account wordt opgeheven en alle data permanent verwijderd. Weet je het zeker?

Weet je het zeker?

Door niet akkoord te gaan heeft u geen toegang meer tot onze site en wordt u uitgelogd.