Restaurant Eten bij Pa & Ma

Opdrachtgever
Restaurant Eten bij Pa & Ma

Rol
Art Director

Disciplines
Branding, identity design

De bestaande huisstijl van 'Eten bij Pa & Ma' past niet meer bij
de huidige identiteit van het restaurant en moet professioneler,
ook is er onduidelijkheid over dat het een full-service restaurant is.

 

Eten bij Pa & Ma is ontstaan uit pure
passie voor het vak. Deze passie is de
basis voor de nieuwe stijl van
Eten bij Pa & Ma. Eten bij Pa & Ma staat
voor gastvrijheid, ambacht en kwaliteit
met eerlijke producten uit de regio.
Eten bij Pa & Ma onderscheidt zich door
de kennis van het vlees en de manier van
bereiding. Dit zie je terug bij het ‘dry-age’
rijpen van het vlees, maar uit zich ook in
de rest van de producten die voornamelijk
uit de streek komen. Door de unieke ligging
van het restaurant proef je letterlijk de
in een landelijke sfeer.

Er bestaat echter enige verwarring bij de gasten over wat voor een bedrijf het nou precies is. Doordat het onderdeel is van 'De Oorsprong' bevindt zich op het terrein ook een kaasmakerij, bakkerij, streekwinkel en brouwerij en worden er ook nog diverse workshops aangeboden. Restaurant Eten bij Pa & Ma biedt dus veel méér dan alleen lekker eten. De 'ampersand' in het nieuwe beeldmerk staat hier symbool voor. Door het woord 'restaurant' onderdeel te maken van het logo, wordt in samenwerking met de sfeerbeelden en teksten duidelijk gemaakt wat Eten bij Pa & Ma inhoudt.

Privacy Voorkeuren

Account opheffen?

Jouw account wordt opgeheven en alle data permanent verwijderd. Weet je het zeker?

Weet je het zeker?

Door niet akkoord te gaan heeft u geen toegang meer tot onze site en wordt u uitgelogd.